sunnuntai 15. huhtikuuta 2018

Miten meni noin omasta mielestä?

Hellou taas! Mä ajattelin nyt vähän kertoa mun harrastuksista. Eli mä harrastan kitaran soittoa, keppareita, kirjottamista, lukemista, käsitöitä ja mä oon alottamassa just tanssin. Joo mä tiedän mulla on paljon harrastuksia ja tossa ei ees oo kaikki niistä. Miten meni noin omasta mielstä?

1. KITARAN SOITTO
Kitara on yksi suosituimmista kielisoittimista. Kitaraa voi soittaa sormilla tai plektralla. Mä soitan akustista kitaraa eli siinä on 6 kieltä, viritystapit, otelauta, satula, ääniaukko ja kaikukoppa sekä nauhat. Kitaran soitto on mun mielestä kivaa ja sitä voi aina harjotella enemmän ja enemmän. Mä en oo vielä mikään mestari mutta sinne olen matkalla. Oman kitarani olen saanut ukiltani ja mummoltani, iso kiitos heille.

2. KEPPARIT
Keppari harrastushan on monipuolinen. Mä ainakin oon sen myötä päässy kisailemaan, tekemään käsitöitä, urheilemaan ja ennen kaikkea pitämään hauskaa. Sehän on tärkeintä vai mitä? Siis mä oon päässy tekemään itse keppareita, suitsia, estetolppi ja hyppimään niitä eli urheilemaan sekä päässy kisoihin ja tekemän vaikka mitä muuta kivaa ja pääsin myös alottamaan sen myötä tän blogin. Mummoni oli myös iso apu tässä projektissa, kiitos.

3. KIRJOITTAMINEN
Kirjoittamisen mä alotin ihan itse. Ekana mä kirjotin päiväkirjaa, sitten sain tietokoneen ja aloin aina sillon tällöin sillä kirjottelemaan. Mutta nyt mulla on mun uusi läppäri ja yleensä mä sillä aika paljon kirjoittelen. Kirjoittamisessa mä pääsen purkamaan mun tunteita esim. jos mä oon vihanen tai surullinen niin sillon mun kirjotuksestakin tulee sellainen mutta jos taas oon iloinen ja onnellinen kirjoituksesta tulee sellainen. Mut sit jos mä vaan haluun kirjottaa ja mun tunnetila on normaali mä vaan alan miettimään et mikä ois kiva aihe kirjottaa ja kirjotan sitte ihan vaan sitä. Joskus en haluu et kukaan missään nimessä näkee mun kirjotuksia mut sit joskus taas mä kirjotan muille. Joskus olen jostain tai joltain kuullu että KIRJOITA AINA NIIN KUIN KIRJOITTAISIT ITSELLESI. Niin mä oon sitte aina tehnyt ja joskus olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen ja joskus en. Sekin niin riippuu.

4. TANSSIMINEN 
Tanssihan on taidetta, ihan samalla tavalla kuin kirjoittaminen tai piirtäminen.
 Tanssilajejahan on ihan hirveästi erilaisia esim. baletti, show- ja streak dance, hip hop, salsa, kilpatanssi, cheertanssi jne. Itse alan harrastaa yhdessä tanssikoulussa dancemixiä. Siinä mun käsittääkseni on hip hoppia, streak danceä ja jotain muuta.


Terveisiä lähettäen Prinsessa

2 kommenttia:

  1. Näin kun lukee sinun harrastuksistasi - ei voi kuin ihmetellä kuinka kerkeä ja jaksat vielä käydä siivoamassa sydänleikkauksesta toipuvaa sukulais-tätiä. Senkin voisi laskea jonkunlaiseksi harrastukseksi - apua tarvitsevan auttamiseksi ja Hyväksityöksi.
    Kiitos mukavasta viikonlopusta! :)

    VastaaPoista

Hyvää juhannusta!

Hyvää juhannusta, toivottelevat prinsessa, mummo ja ukki!